Panaszkezelési Szabályzat – Medicare Zrt.
A panaszkezelési szabályzat célja
A panaszkezelési szabályzat célja, hogy rögzítse a különböző csatornákon a Medicare Egészségközpont Zrt.-hez (a továbbiakban: Medicare Zrt.) beérkezett ügyfélpanaszok kezelésének a folyamatát, szabályozza az ezzel kapcsolatos teendőket, felelősöket, határidőket, annak érdekében, hogy az Ügyfelek magas színvonalú kiszolgálását folyamatosan biztosítani és fejleszteni lehessen.
A panasz bejelentésének módjai
A Medicare Zrt. ügyfeleinek joguk van panaszt tenni a Medicare Zrt. által nyújtott szolgáltatással kapcsolatban az alábbi elérhetőségen:
Szóbeli panasz esetén:
– személyesen: A Medicare Zrt. egészségközpontjaiban, nyitvatartási időben. (Az egészségközpontok elérhetősége és nyitvatartási ideje megtalálható a Medicare Zrt. honlapján: https://medicare-group.hu/)
– telefonon: A Medicare Call Centerén keresztül (rögzített telefonvonalon): +36 1 465 3100, munkanapokon 7-től 20 óráig
Írásbeli panasz esetén:
– személyesen vagy érvényes írásbeli meghatalmazással rendelkező más személy által átadott irat útján. Amennyiben az ügyfél meghatalmazott útján jár el, a meghatalmazást közokiratba vagy teljes bizonyító erejű magánokiratba kell foglalni.
– postai úton a következő levelezési címre, mely egyben a társaság székhelye is: Medicare Egészségközpont Zrt., 1134 Budapest Váci út 29-31.
– elektronikus levélben az ugyfelkapcsolat@medicare-group.hu e-mail címre.
A panasz kivizsgálása
A panasz kivizsgálás térítésmentes, azért külön díjat a Medicare Zrt. nem számít fel.
Kattintson ide a teljes panaszkezelési szabályzat letöltéséhez.