Medicare E-Doktor és E-Recept
Időpont foglalás
Biztosított ügyfeleink a szolgáltatásra telefonos ügyfélszolgálatunkon a +36 1 465 3100-as számon foglalhatnak időpontot.
Medicare biztosítással nem rendelkező ügyfeleink webshopunkon vásárolhatják meg a terméket.
Az E-Doktor szolgáltatást a Call Centerükkel egyeztetett időpontban veheti igénybe.
Az E-Doktor konzultáció menete
Kérjük, hogy az előre egyeztetett időpontban – pontosan a megadott időben – hívja Call Centerünket és beazonosítása után jelezze, hogy Medicare E-Doktor időpontja van. Ezt követően Call Centerünk kapcsolja Önnek szakorvosunkat, aki telefonos konzultáció keretében orvosi tanácsadást nyújt, kiértékeli leleteit, és szükség esetén receptet ír fel.
Tájékoztatjuk Ügyfeleinket, hogy az E-Doktor keretében igénybe vett konzultációról lelelet nem adunk.
Az E-Doktor szolgáltatásra vonatkozó fontos információk
A telefonos konzultáció során csak orvosi tanácsadást nyújtunk, konkrét vizsgálat végzésére nem kerül sor. Amennyiben a tanácsadás során az orvos szakmai megítélése szerint a vizsgálat személyes elvégzése nélkülözhetetlen, ügyfeleink figyelmét erre külön felhívjuk és ezekben az esetekben személyes konzultációt javaslunk.
A telefonos egészségi tanácsadás semmilyen módon nem helyettesíti a szakorvossal személyesen folytatott konzultációt, az orvosi vizsgálatot, illetve más egészségügyi szolgáltatást sem, így azért Társaságunk nem vállal felelősséget.
Medicare biztosítással nem rendelkező ügyfelek is foglalhatnak E-Doktort
Medicare Egészségbiztosítással nem rendelkező ügyfeleink webshopunkon online bankkártyás fizetéssel vagy átutalással vásárolhatják meg a terméket. A szolgáltatás összegének számlánkra történő megérkezését követően rendszerünk automatikus e-mailt küld Call Centerünk elérhetőségével az Ön által a webshopos vásárlás során megadott e-mail címre. Ezt követően foglalhat időpontot az E-Doktor szolgáltatásra.
A szolgáltatás díja már tartalmazza az E-Recept árát is.
Biztosított ügyfelek E-recept kérés módja és díja
Biztosított ügyfeleink E-receptet két módon igényelhetnek a +36 1 465 3100-ás Call Center számunkon. Call Centerünk a későbbiekben, e-mailben fogja tájékoztatni Önt amikor E-receptje elkészült a központi online egészségügyi rendszerben és kiváltható.
- Olyan gyógyszer (például fogamzásgátló, vérnyomáscsökkentő) esetében, amelyet orvosaink papír alapon már korábban is felírtak, elég ha E-recept időpontot foglalnak biztosított ügyfeleink.
- Minden más esetben kérjük ügyfeleinket, hogy Call Centerünkben első lépésben E-Doktor időpontot foglaljanak. Az E-Doktor konzultáció alapján, a telefonos beszélgetést követően kerül felírásra E-receptje.
Biztosított Ügyfeleink számára az E-recept az orvosilag indokolt és a csomag által tartalmazott szakorvosi ágakat érintően díjmentes.
Medicare biztosítással nem rendelkező ügyfelek E-recept kérés módja és díja
Biztosítással nem rendelkező ügyfeleink is igénybe vehetik E-recept szolgáltatásunkat E-Doktor szolgáltatásunkon keresztül, amelyet webshopunkon online bankkártyás fizetéssel vagy átutalással vásárolhatnak meg. A szolgáltatás összegének számlánkra történő megérkezését követően rendszerünk automatikus e-mailt küld Call Centerünk elérhetőségével az Ön által a webshopos vásárlás során megadott e-mail címre. Ügyfeleink ezt követően foglalhatnak időpontot az E-Doktor szolgáltatásra.
Azon nem biztosított ügyfeleink, akik csak a rendszeresen szedett gyógyszerüket szeretnék felíratni, megvásárolhatják E-Recept szolgáltatásunkat webshopunkon. A szolgáltatás díjának számlánkra történő megérkezését követően rendszerünk automatikus e-mailt küld Call Centerünk elérhetőségével az Ön által a webshopos vásárlás során megadott e-mail címre. Ügyfeleink ezt követően foglalhatnak időpontot az E-Recept szolgáltatásra.
E-Receptet csak azon ügyfeleinknek tudunk felírni (E-Doktor szolgáltatás igénybevétele nélkül), akiknek korábban az adott készítményt már felírta orvosunk. Amennyiben panaszai módosultak, rosszabbodtak, új panaszok jelentkeztek vagy korábban nem szedett gyógyszer felírását szeretné, kérjük foglaljon E-Doktor időpontot.
Kérje Medicare E-Doktor és E-Recept szolgáltatásunkat!
Amennyiben a tanácsadás előtt korábbi leleteit szeretné elküldeni részünkre, kérjük töltse ki űrlapunkat és csatolja orvosi dokumentumait. Amennyiben a megküldött információk alapján szakorvosunk személyes vizsgálat elvégzését látja indokoltnak jelezni fogja a konzultáció során. Ebben az esetben Call Centerünket keresheti további vizsgálati időpontjáért.
Amennyiben az E-Doktor szolgáltatásunkat űrlapon keresztül igényli Call Centerünk fogja visszahívni a továbbiakkal kapcsolatban.