Panaszkezelési Szabályzat – Medicare Biztosító Zrt.
A panaszkezelési szabályzat célja
A panaszkezelési szabályzat célja, hogy rögzítse a különböző csatornákon a Medicare Biztosító Zrt.-hez (a továbbiakban: Medicare Biztosító) beérkezett ügyfélpanaszok regisztrálásának folyamatát, szabályozza az ezzel kapcsolatos teendőket, felelősöket, határidőket, annak érdekében, hogy az Ügyfelek magas színvonalú kiszolgálását folyamatosan biztosítani és fejleszteni lehessen.
A panasz bejelentésének módjai
Szóbeli panasz esetén:
– személyesen: A panaszügyintézés helyén (Medicare Biztosító Zrt. központi irodája, 1134 Budapest, Váci út 29-31.) nyitvatartási időben (munkanapokon 8-16 óráig).
– telefonon: +36-1-465-3188, munkanapokon 8-16 óráig, szerdai munkanapokon 8-20 óráig
Írásbeli panasz esetén:
– személyesen vagy más által átadott irat útján,
– postai úton a következő levelezési címre: Medicare Biztosító Zrt., 1134 Budapest, Váci út 29-31.
– elektronikus levélben a panasz@medicarebiztosito.hu e-mail címre.
A panasz kivizsgálása
A panasz kivizsgálás térítésmentes, azért külön díj nem számolható fel. A panasz kivizsgálása az összes vonatkozó körülmény figyelembe vételével történik.
Kattintson ide a teljes panaszkezelési szabályzat letöltéséhez.