Skip to content Skip to footer
it helpdesk munkatárs nyíregyháza

A Medicare Zrt. folyamatosan bővülő csapatába új munkatársat keresünk az alábbi pozíció betöltésére:
Informatikai HelpDesk munkatárs-
Nyíregyháza

Feladatok:

  • Kapcsolattartás a felhasználókkal, partnerekkel, első szintű technikai támogatásuk
  • Hibabejelentések kezelése, informatikai problémák megoldása
  • Dokumentációk előállítása és kezelése
  • Több műszakos munkarend

Elvárások:

  • Minimum középfokú informatikai végzettség
  • Hardver, illetve hálózati ismeretek
  • MS Office alapos ismerete (Word, Excel, Power Point, Outlook)
  • Jó problémamegoldó képesség

Előny:

  • Közép szintű angol nyelvtudás

Amit kínálunk:

  • Egy nemzetközi vállalat munkakörnyezetét és biztonságát
  • Továbbképzési lehetőségeket
  • Önálló, felelősségteljes munkát

Munkavégzés helye:

  • Nyíregyháza

Amennyiben a fenti lehetőség felkeltette az érdeklődését, magyar nyelvű, fényképes önéletrajzát a pozíció és bérigénye megjelölésével kérjük, küldje el a “Jelentkezem” gomb segítségével.

Az álláshirdetésre való jelentkezésével és azzal, hogy önéletrajzát továbbítja a Medicarenek, Ön hozzájárul a megadott személyes adatainak Medicare általi kezeléséhez. A Medicare részletes adatkezelési tájékoztatóját a Medicare honlapján érheti el.

Jelentkező adatai:

* Kötelezően kitöltendő/csatolandó.

Üzenjen nekünk!

close-link