
A Medicare Zrt. folyamatosan bővülő csapatába új munkatársat keresünk az alábbi pozíció betöltésére:
Informatikai HelpDesk munkatárs-
Nyíregyháza
Feladatok:
- Kapcsolattartás a felhasználókkal, partnerekkel, első szintű technikai támogatásuk
- Hibabejelentések kezelése, informatikai problémák megoldása
- Dokumentációk előállítása és kezelése
- Több műszakos munkarend
Elvárások:
- Minimum középfokú informatikai végzettség
- Hardver, illetve hálózati ismeretek
- MS Office alapos ismerete (Word, Excel, Power Point, Outlook)
- Jó problémamegoldó képesség
Előny:
- Közép szintű angol nyelvtudás
Amit kínálunk:
- Egy nemzetközi vállalat munkakörnyezetét és biztonságát
- Továbbképzési lehetőségeket
- Önálló, felelősségteljes munkát
Munkavégzés helye:
- Nyíregyháza
Amennyiben a fenti lehetőség felkeltette az érdeklődését, magyar nyelvű, fényképes önéletrajzát a pozíció és bérigénye megjelölésével kérjük, küldje el a “Jelentkezem” gomb segítségével.
Az álláshirdetésre való jelentkezésével és azzal, hogy önéletrajzát továbbítja a Medicarenek, Ön hozzájárul a megadott személyes adatainak Medicare általi kezeléséhez. A Medicare részletes adatkezelési tájékoztatóját a Medicare honlapján érheti el.